niedziela, 16 sierpnia 2015

Apel do czytelników

Hej :), ostatnio mam fazę na czytanie innym blogów z opowiadaniami z anime, a ogólnie biorąc pod uwagę fakt,że jak na razie jeszcze mam wakacje to mam zamiar się na nim skupić i trochę go ulepszyć. Jak mi to wyjdzie, jeszcze nie wiem ;), ale mam nadzieję,że będzie to wyglądać jakoś w miarę ;). Po pierwsze pomyślałam,że po za dłuższymi opowiadaniami,które zamieszczałam do tej pory będę takze dodawać one-shoty , oraz opowiadania podzielone na rozdziały. Dzięki temu nie będą one aż tak długie i będę mogła dodawać ich więcej oraz częściej. Chciałam także przypomnieć,że jeżeli macie jakiś pomysł o jakim paringu chcielibyście poczytać to proszę dawajcie mi znać w komentarzach. Krótko mówiąc przyjmuję wszystkie zamówienia. Jeśli chodzi o styl i wygląd bloga to też mam zamiar trochę pozmieniać, mam nadzieję,że Wam się spodoba i pozdrawiam ;*.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, jeśli przeczytałeś/aś proszę zostaw po sobie jakiś znak. To nie potrwa długo, a dla mnie jest to dowód na to, że Ktoś tu zagląda :D