niedziela, 23 sierpnia 2015

Sasusaku

Hej :) na dzisiaj przygotowałam parę moich ulubionych filmików tego paringu,mam nadzieję,że Wam się spodobają ;), zapraszam do oglądania :).


W tym podoba mi się całkiem melodia,taka żywa :D






Tą polubiłam ze względu na to,że można było zobaczyć jak Sasuke "wraca" do wioski ;)

A do tej mam szczególny sentyment,ze wzglądu na to,że był to pierwszy klip jaki obejrzałam z tym paringiem. To było lata temu,gdy jeszcze " Naruto" szło w tv.Pamiętam jednak,że od razu polubiłam tą parę i miałam nadzieję,że kiedyś będą razem haha :D i wreszcie po tylu latach marzenie spełniło się,co prawda na razie w mandze, a później będzie można zobaczyć to w filmie "Boruto" .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, jeśli przeczytałeś/aś proszę zostaw po sobie jakiś znak. To nie potrwa długo, a dla mnie jest to dowód na to, że Ktoś tu zagląda :D