sobota, 29 sierpnia 2015

Informacje

Hej, nie wiem czy pamiętacie,ale nie tak dawno dodałam post, o tym,że mam zamiar trochę tu pozmieniać po kolei lecąc punktami zrobiłam już trochę z mojej listy: zmieniłam design bloga oraz dodałam parę klipów jak na razie z paringiem SasuSaku, ale to dopiero początek ;). Biorąc pod uwagę,że przed zakończeniem wakacji mam jeszcze trochę czasu, być może od jutra zajmę się pisaniem nowych opowiadań,tym razem jak uprzedzałam ostatnio będą one krótsze i podzielone na rozdziały, dlatego też postaram się dodawać je częściej, w miarę możliwości. Mam już nawet parę pomysłów, teraz muszę je tylko przelać tutaj. Chciałabym Was również prosić abyście wypełnili ankietę o tym, co lubicie czytać najbardziej, dzięki temu będę wiedziała lepiej jakie opowiadania przygotowywać. W końcu jestem tu dla Was ;). Nawet jeśli sami piszecie swoje opowiadania to z autopsji wiem,że fajnie jest też poczytać cudze, a nawet lepiej,bo przynajmniej nie wiemy o czym jest, a inny autor ma szansę Nas czymś zaskoczyć ;). Napiszcie mi też w komentarzach o jakich parach chcielibyście poczytać, a ja już postaram się coś wykombinować ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, jeśli przeczytałeś/aś proszę zostaw po sobie jakiś znak. To nie potrwa długo, a dla mnie jest to dowód na to, że Ktoś tu zagląda :D