środa, 22 marca 2017

Które opowiadanie kontynuować?

Witajcie moi drodzy czytelnicy. Wiem, że po za "Opowiadaniem w realu" rozdziały pozostałych historii pojawiają się stosunkowo rzadko, bo tak gdzieś raz na miesiąc, 2 w lepszym czasie. Nie zastanawiając się za wiele zaczęłam pisać 4 opowiadania na raz + zamówienia i już naprawdę nie wiem w co mam ręce włożyć, gdyż czasu nie przybywa :/. Dlatego też chciałabym zapytać Wam o opinie. Które opowiadanie z poniższych chcielibyście by pojawiło się w pierwszej kolejności? Obiecuje, że dokończę wszystkie, gdyż nie lubię zostawiać niezakończonych spraw, jednak nie jestem w stanie zająć się wszystkim na raz. Wybaczcie.

Opowiadania aktualnie rozpoczęte przeze mnie to:

1. Opowiadanie w realu (ale bez względu na ilość głosów ono będzie kontynuowane, tak jak obiecałam 1 rozdział tygodniowo, no chyba, że wolelibyście częściej to piszcie )
2. Nie pozwolę ci odejść (SasuSaku)
3. To mnie kochasz (Chitoku, Kosaku)
4. Powód by walczyć (NaLi, NaLu)

Bardzo liczę się z Waszymi opiniami, bo tylko dzięki Wam tu jestem :) Proszę, więc o odpowiedzi w komentarzach. Po kolei historia na, którą będziecie głosować najwięcej pojawi się jako pierwsza, 2 i pozostałe miejsca, myślę, że również powinny zostać "ujawnione" po przeczytaniu Waszych wypowiedzi.

Pozdrawiam i ślę ciepłe uściski w te chłodne dni
- Lu-chan :*

2 komentarze:

Hej, jeśli przeczytałeś/aś proszę zostaw po sobie jakiś znak. To nie potrwa długo, a dla mnie jest to dowód na to, że Ktoś tu zagląda :D