wtorek, 27 czerwca 2017

Obiecuje, że się pojawią ;)

Hej Misiaki :) Wiem, że już całkiem długo czekacie na kontynuacje opowiadań, a ich jak nie było tak nie ma. Recz w tym, iż mój laptop ma już ponad 10 lat dlatego strasznie się przegrzewa i niestety nie mam możliwości pisania na nim. Planuje za niedługo kupić nowy sprzęt i wtedy mogłabym spokojnie wrócić do pracy. Nie mogę jeszcze podać Wam dokładnego terminu, ponieważ sama go nie znam. Abym mogła kupić to co sobie tam upatrzyłam będę musiała najpierw pójść do pracy i zarobić na niego. Na całe szczęście właśnie zaczęły się wakacje :D. Wiem, że proszę Was o mnóstwo cierpliwości, bo faktycznie nie zamieszczałam nic nowego od dłuższego czasu. Mam nadzieję, że rozumiecie :) Plus jest też taki, że mając nowy sprzęt będę mogła nie tylko napisać kontynuacje tego co zaczęłam, ale także nowe opowiadanka, które już zdążyły uformować się w mojej głowie ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, jeśli przeczytałeś/aś proszę zostaw po sobie jakiś znak. To nie potrwa długo, a dla mnie jest to dowód na to, że Ktoś tu zagląda :D