środa, 25 stycznia 2017

Informacje

Ohayo minna mam dla Was za równo dobrą jak i złą wiadomość. To może zacznę od tej dobrej. Odzyskałam laptopa, co prawda przegrzewa się nadal :/, ale biorąc pod uwagę jego wiek (ok 10) lat to chyba nie mogę mieć do niego o to pretensji ;). Za to został zrobiony format, więc chodzi znacznie szybciej :D. Zła wiadomość jest taka, że nie jestem najmądrzejsza i nigdzie nie zapisałam moich opowiadań ( nie sądziłam nawet, że robienie format będzie konieczne) i dlatego wszyściuśko przepadło :(, w tym ok 60 stron opowiadania " Nie pozwolę ci odejść" (Sakusaku), która sporo osób polubiło, ehh....to jest mi chyba najciężej przeżałować) i oczywiście kilka innych jak kontynuacja "To mnie kochasz" ( Chitoku, Kosaku), lecz dla równowagi jak to w naturze zabieram się do pisania już w tej chwili także za kilka dni powinna się pojawić kontynuacja przynajmniej pierwszego z wymienionych wyżej opowiadań. Na pewno nie uda się go idealnie odtworzyć, ale zrobię co w mojej mocy, aby klimat pozostał ten sam :) Wznowiłam także Opowiadanie w realu" co napisałam w poprzednim poście, także nowy rozdzialik owego opowiadanka także już wkrótce ujrzy światło dzienne. Przepraszam Was za te opóźnienia, sama także wiem jak to jest, gdy czeka się na kontynuacje, zwłaszcza, gdy coś Cię wciągnęło, a tu ani widu ani słychu. No dobrze z tego co widzę to pakiet "Microsoft Office" właśnie mi się zainstalował, więc lecę pisać.

- Lu-chan :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, jeśli przeczytałeś/aś proszę zostaw po sobie jakiś znak. To nie potrwa długo, a dla mnie jest to dowód na to, że Ktoś tu zagląda :D