niedziela, 22 stycznia 2017

Do czytelników

Hej Kochani, przepraszam Was za ten przestój na blogu, ale oddałam laptopa do naprawy ( jeszcze mi go nie oddali :/) i dlatego nie jestem w stanie niczego napisać. Ale nie martwcie się, gdyż pomysłów mi nie brakuje, a te które siedzą w mojej głowie są na pewno dużo bezpieczniejsze niż te na twardym dysku,które prawdopodobnie przepadły. Kiedy tylko go odzyskam mam zamiar odtworzyć poprzednie opowiadania jak i napisać nowe. Chciałabym także kontynuować Opowiadanie w realu, które porzuciłam jakiś rok temu ( a które cieszyło się sporą popularnością) i jakoś nie potrafiłam się zabrać na kontynuacje. Lecz nowe pomysły już są, więc proszę Was o cierpliwość i o to żebyście zaglądali od czasu do czasu, bo któregoś dnia może się okazać, że wróciłam i to na dobre ;) z jeszcze lepszymi pomysłami na opowiadania i one-shoty. Także mam nadzieję do zobaczenia wkrótce :* buziaki.
-Lu-chan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, jeśli przeczytałeś/aś proszę zostaw po sobie jakiś znak. To nie potrwa długo, a dla mnie jest to dowód na to, że Ktoś tu zagląda :D