czwartek, 3 listopada 2016

Liebster Blog Award

Na wstępie chciałabym bardzo podziękować Luna M.F za nominacje. To bardzo motywuje, kiedy ma się świadomość, że nie pisze się tylko z powodu pasji, kiedy wiesz, że Ktoś po za tobą jeszcze to czyta ;P. Ogólnie w tym miejscu chce podziękować wszystkim moim czytelnikom, mam nadzieję, że Was nie zawiodę ^^


 1.Która cecha Twojego charakteru najbardziej Cię denerwuje?
 1.Haha :D Przyznam, że dobre pytanie. Hm...pomyślmy, wydaję mi się, że chyba fakt, że czasami          jestem tak leniwa, że       samą mnie to przeraża ;p
 2.Kto lub co sprawiło, że piszesz bloga ?
  Od zawsze lubiłam fantazjować na temat tego co bym ewentualnie pozmieniała w anime,które oglądałam. Moim pierwszym    obejrzanym anime było "Naruto" a paring Sasusaku pokochałam na samym początku. Wiedziałam o tym, że jest to shounen,    mimo to po cichu liczyłam na to,że kiedyś się zejdą. Jak widać w końcu się doczekałam (chodź przyznaje, że nieco inaczej    wyobrażałam sobie ich związek, cóż nie wypada narzekać, nie? ;)).Wiele razy tworzyłam w głowie scenariusze co by było    gdyby np. Sakura była inna. Starała się bardziej zrozumieć Sasuke, wspierać go, a nie zachowywać jak kolejna fanka.    Yhm...i moja tendencja do rozpisywania się znów się odezwała...wybaczcie.
 3.Jakie było najbardziej oryginalne danie, które miałaś okazje kiedykolwiek spróbować?
   Wydaje mi się, że chyba pizza z " frutti di mare" inaczej owocami morza
 4.Jest coś czego się boisz?
   Znalazłoby się kilka rzeczy, ale najbardziej chyba tego, że nie uda mi się osiągnąć wymarzonego celu (aktualnie są    to    studia fizjoterapii)
 5.W jakim miejscu na pewno nie chciałabyś mieszkać?
   Chyba na wsi. Nie żebym coś miała do ludzi którzy tam mieszkają, ale to nie są moje klimaty.
 6.Jakie przedstawienie w teatrze najbardziej Cię ruszyło?
   Niestety rzadko kiedy mam okazje tam iść, więc byłam na zaledwie kilku spektaklach z życiu,ale myślę,że "Królowa    Śniegu", co prawda byłam jeszcze wtedy dzieckiem, ale pamiętam, że żal mi było tego chłopca- Kaja.
 7.Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
   O rany jest ich tak dużo i ciągle się zmieniają. Pomyślmy...aktualnie to chyba
   Ellie Goulding - Still Falling For You  lub Fifth Harmony - Worth It ft. Kid Ink albo
   Bruno Mars - Locked Out Of Heaven
 8.Jeśli miałabyś możliwość zmienienia zakończenia jednego filmu lub jednej książki jaki/jaka by to była i dlaczego?
   Na pewno zmieniłabym zakończenie za równo filmu jak i serii książek "Niezgodna". Nie myślałam dokładnie o tym w jaki    sposób, ale po pierwsze na pewno Tris I Four byliby razem,hehe to pewne. Myślę, że w moim alternatywnym zakończeniu na    końcu opuścili Chicago i zamieszkali po za obszarem muru, nie mówię tylko o nich, ale o wszystkich mieszkańcach.Bo          skoro eksperyment okazał się niewypałem to nie sądzicie, że powinni z niego zrezygnować? A ten koleś ( w filmie), który    jak gdyby nigdy nikt uśmiecha się złowieszczo za ich placami? To ma być zakończenie? No..i skończyło się na tym, że   wylałam tu swoje żale ehh.
 9.Co zainspirowało Cię do blogowania?
   Blog jednej z genialnych dziewczyn, która pisała o Sasusaku. Polecam tam zajrzeć, jest w moim spisie pod "Tu     zaglądam" Pierwszy link.
10.Co dodaje Ci weny?
   Najczęściej są to anime i mangi z moimi ulubionymi bohaterami

W takim razie ja chciałabym nominować kilka osób, hehe chodź myślę, że większość z nich już dostała nominacje od innych, mimo wszystko bardzo lubię czytać Ich opowiadania i chciałabym polecić Wam kilka innych dobrych blogów, które czytam. No to lecimy po kolei:  me2day , Agniecha M Karolina Bluszcz. Er-chan.

A oto moje pytania:
1. Dlaczego zaczęłaś/eś pisać bloga?
2. Podaj tytuł swojego ulubionego anime i wyjaśnij czemu wybrałaś/eś właśnie to.
3. Jakie jest twoje motto życiowe?
4.Od jak dawna piszesz bloga? Które shippery zainspirowały Cie do tego?
5. Podaj tytuły 3 ulubionych książek i w skrócie wyjaśnij czemu wybrałaś/eś właśnie te
6. Podaj jedną ulubioną postać z książki bądź filmu i wyjaśnij dlaczego ją wybrałaś/eś
7. Do której postaci z anime/mangi jesteś najbardziej podobna/y? Mam na myśli charakter. Jakie             cechy charakteru macie podobne, że to właśnie z tym bohaterem najbardziej się utożsamiasz. Podaj     3.
8. Którą postać z anime/mangi lubisz najbardziej i dlaczego?
9. Jeśli mogłabyś/mógłbyś mieć jedną super moc, co by to było i dlaczego?
10. Jakie jest twoje największe marzenie.

Mam nadzieję, że pytania przypadną Wam do gustu, starałam się być oryginalna, a jak mi wyszło sami oceńcie ;)
Pozdrawiam

- Lu-chan :*

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację! Myślę, że niedługo powinny się pojawić moje odpowiedzi :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybacz, że dopiero teraz wpadam.
    Powodzenia w spełnieniu marzenia! Dasz radę :-)
    To teraz pytanie, która z nas jest bardziej leniwa? xd
    Dużo weny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki i zapraszam na kontynuacje opowiadania, kolejny rozdzialik pojawi się dziś lub najpóźniej jutro, więc, mam nadzieję, że wpadniesz :)

      Usuń
    2. dziękuje :) dam z siebie wszystko żeby się spełniło

      Usuń

Hej, jeśli przeczytałeś/aś proszę zostaw po sobie jakiś znak. To nie potrwa długo, a dla mnie jest to dowód na to, że Ktoś tu zagląda :D