sobota, 2 lipca 2016

Ponad 10000 wyświetleń :D

Hura doczekałam się swoich pierwszych 4 zer ;). To wszystko dzięki Wam Kochani, dlatego bardzo Wam dziękuje za to,że tak sumiennie czytacie mojego bloga, a z dnia na dzień pojawia się coraz większa ilość czytelników. Szczerze mówiąc na początku, gdy zaczęłam pisać nie spodziewałam się,że tak wiele osób odwiedzi tę stronę, bo wchodziłam na przeróżne blogi o tej samej tematyce co mój i innych i zastanawiałam się dlaczego Ktoś miałby czytać właśnie tego, skoro w internecie jest tak wielu świetnych pisarzy, dlatego przyznaje,że raz czy dwa przeszło mi przez myśl,że może powinnam zostawić to Komuś Kto faktycznie się do pisania nadaje, ale z czasem dostrzegłam coraz większą ilość wyświetleń uświadamiając sobie,że takiej ilości nie mogłabym wbić sama na niego wchodząc ;) Pomyślałam wtedy,że nawet jeśli jest to zaledwie garstka osób, które lubią czytać moje opowiadania to właśnie ze względu na Nich, oraz też na siebie, gdyż bardzo to lubię :D, nie przestanę pisać. Całkiem możliwe,że gdyby nie Wy to już by mnie tutaj nie było, więc na prawdę Wam dziękuje z całego serca < 3 . Mam zamiar trochę poszerzyć działalność o inne postaci i pary, także zostańcie ze mną, bo bez Was nie ma mnie :) 

A tutaj taki mały prezent, mam nadzieję,że Wam się spodoba :) 













4 komentarze:

  1. Witaj! Po pierwsze, gratuluję osiągniętej liczby wyświetleń na blogu. Znam to wspaniałe uczucie ^^ A po drugie, nimonowałam cię do Girl Book Tagu. Zajrzyj pod ten link, żeby dowiedzieć się więcej ;3
    http://historiepisanepiorem.blogspot.com/2016/07/girl-book-tag.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje Ci bardzo za tę nominację :) Samo zostanie wytypowanym to miłe uczucie, a fakt,że wybrała Cie osoba, której bloga czytasz tylko podwaja tę radość :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem jesteś świetna! Nie licząc tego, że "odkryłam" ten blog przedwczoraj to już przeczytałam i zakochałam się we wszystkich twoich opowiadania! Najbardziej spodobały mi się opowiadania sakusasu jestem tej pary wielką fanką! Gratuluje 3 zer! Plisa zrób jakieś opowiadanie sakusasu!��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za słowa wsparcia, bardzo się cieszę,że podobają Ci się moje opowiadania. Też jestem wielką fanką Sasusaku i dlatego też nawet wczoraj już po raz drugi przeczytałam Naruto Gaiden, jeśli jeszcze nie czytałaś to polecam, zapewniam,że się nie zawiedziesz :). Właśnie pracuje nad nowym opowiadaniem, więc mam nadzieje,że ze mną zostaniesz

      Usuń

Hej, jeśli przeczytałeś/aś proszę zostaw po sobie jakiś znak. To nie potrwa długo, a dla mnie jest to dowód na to, że Ktoś tu zagląda :D