poniedziałek, 4 lipca 2016

Girl Book Tag ;)

Część Kochani, właśnie zostałam nominowana przez Karolinę Bluszcz,( której bardzo dziękuje za wybranie) do Girl Book Tagu. Przyznam,że do wczoraj nie wiedziałam nawet o istnieniu czegoś takiego, a tym bardziej na czym polega ;) ale z tego co zdążyłam się zorientować to należy odpowiedzieć na kilka pytań, na które sama odpowiem poniżej. Oczywiście jak przeważnie w takich sprawach jest jakiś haczyk, tym razem okazało się,że postaci mogą być tylko i wyłącznie żeńskie ( a szkoda ) w dodatku nie mogą zaliczać się do anime czy też mang. W takim razie co nam zostaje? Filmy, seriale i książki, które mieliśmy okazję do tej pory obejrzeć, bądź przeczytać. Naszym zadaniem jest odpowiedzieć na te 10 pytań, podając postać oraz uzasadnić nasz wybór. Przyznam,że zadanie nie wydaje mi się bardzo trudne, przynajmniej po pobieżnym przejrzeniu pytań, ale czy na pewno za chwile się przekonam ;) No dobrze, to zaczynamy.  


1. Troskliwa- postać, której nie można nie pokochać.
Cóż kilka pomysłów przeszło mi przez myśl, ale chyba najlepiej plasuje się na tym miejscu według mnie Milagros Esposito, z serialu "Zbuntowany Anioł" bo jak tu nie pokochać dziewczyny, która wychowywała się w klasztorze, a mimo tego do "świętej" to wiele jej brakuje (jeśli chodzi o jej boski charakterek oczywiście, ogólnie jest dziewczyną o dobrym sercu). Po za tym Mili troszczy się o wszystkich Ojca Manuela, Linę, Glorię, później także Ivo, a także o dzieciaki z klasztoru dla których w ciągu całego serialu organizuje zbiórki pieniędzy na najróżniejsze sposoby.





2. Kumpela- postać z którą mogłabyś/mógłbyś się zaprzyjaźnić.
Mój pierwszy i chyba jedyny na ten moment wybór to Hanna Marin z serialu "Pretty Little Liars". Kocham jej charakter i teksty, oraz fakt,że udaje głupsza niż jest w rzeczywistości, przy "pomocy" różnych cytatów. Jednak bardzo troszczy się o swoją mamę, przyjaciół czy też Caleba, oczywiście ;). Uwielbia imprezy, słuchanie muzyki, a bliscy zawsze mogą na nią liczyć.






3. Kokietka- postać, która zawsze pojawia się w nieodpowiednim momencie.
No i jak tu nie zaliczyć Katherine Pierce (Katerina Petrova), z serialu " The Vampire Diaries" która przez lata, a nawet ponad wiek kokietuje to Stafana to Damona, nie mówiąc już jak lata temu przez jej "miłość" nastawiła braci przeciwko sobie. Po za tym jej zły timeaning jest znany chyba wszystkim, zwłaszcza z początkowych sezonach serialu za każdym razem, kiedy się coś dzieje Kathrene jest w to zaplątana, w dodatku uwielbia się pojawiać w momentach czułości Steleny, także.



4. Rozpustna- myśląca tylko o sobie.
Cóż tu wybór jest dość oczywisty- Alison DiLaurentis z serialu "Słodkie Kłamstewka", która co prawda w późniejszych odcinkach przechodzi niezłą metamorfozę, ale z początku jest zwykłą ....., pozwólcie,że nie skończę XD. Jest typową "królową szkoły", gnębi innych, wywyższa się, manipuluje ludźmi w tym swoimi "najdroższymi" przyjaciółkami oczywiście też. Wszystko musi być zawsze tak, jak Ali sobie życzy, a kiedy ktoś chodź raz jej podpadnie to nie ma zmiłuj, krzyżyk na drogę dla tej osoby ;)



5. Poprawna- postać, która musi mieć wszystko zaplanowane i przygotowane na każdą okazję.
Pierwsza na myśl przyszła mi Caroline z TVD, ale chcąc wziąć pod uwagę więcej niż 2 seriale "przekopałam" się przez głowę i odnalazłam kogoś kto wydaje się pasować. Blair Waldorf z " Plotkary". Dziewczyna, cóż tu nie mówić jest bogata, w szkole nazywana "Quin B". Często organizuje różnego rodzaju przyjęcia, na których wszystko musi być zapięte na ostatni guzik, menu, dekoracje, wybór lokaju, czy obsługi.



6. Zachwycona- postać zgadzająca się na wszystko, rzadko mająca swoje zdanie.
Przyznaję,że z tym miałam chyba największy problem, nie jestem także przekonana co do swojego wyboru, bo jedyna osoba przychodząca mi do głowy to Ana z "Pięćdziesięciu twarzy Greya" tak wiem,że to właśnie z powodu jej ciągłego stawiania się i NIE bycia uległą Christian zakochał się właśnie w niej, ale naprawdę nie mam innego pomysłu. Po za tym z powodu jej zakochania, zaślepienia czy jak zwał tak zwał zgadzała się robić różne "rzeczy" do których nie była przekonana.




7. Lwica- postać, która ma zawsze wymagania i trudno ją czymkolwiek zadowolić.
Hm...myślę,że Huurrem ze "Wspaniałego stulecia" będzie dobrym wyborem. W końcu zostaje ona Sułtanką, ale utrzymuje się na tym stanowisku nie tylko z powodu miłości Sułtana Sulejmana do niej, ale także z faktu,że walczy o władzę o to dosłownie. Kto jej podpadnie,bądź zagraża jej pozycji nie ma długiego życia. Całe swe życie walczyła o swoje miejsce u boku ukochanego, nawet z jego sojusznikami. Wspomnę także,że zadowolić ją było naprawdę ciężko, lubiła jadać przepiórki, które w tamtych czasach były bardzo wykwintnym daniem, a jeśli chodzi o biżuterie to im więcej drogocennych kamieni posiadała, tym lepiej.



8. Agresywna- postać kick ass.
Myślę, że Nikita z serialu o tej samej nazwie będzie odpowiednia. Chyba do tej pory nie widziałam kobiety, która bije się lepiej od niej. W końcu jest kobietą szpiegiem i zabójcą, wyszkoloną przez sekcję zwaną "Division", z której potem cudem udaje jej się uciec. Organizacja ta zabrała jej tożsamość, oraz nauczyła i zmusiła do mordowania na zlecenie.



9. Zmienna- postać,która często zmienia uczucia.
Hm...z tym punktem miałam też spory kłopot. W końcu w czeluściach umysłu znalazłam Violettę Kubasińską przez V i dwa T haha :D, jedną z dość ważnych postaci w serialu "Brzydula" według mnie to właśnie Viola robiła połowę serialu, ale uzasadniając, co prawda na końcu się zmienia, ale zanim jeszcze pokochała Sebastiana to jest nieźle zmienna. Otóż leci na każdego faceta z grubym portfelem, nawet Alex tamtejszy czarny charakter przewinął się jej "serce". Nie wspominając już o Maćku, przyjacielu Uli ;), który przewinął się nie tylko przez serca xd.



10. Zraniona- postać po przejściach.
Oczywiście pierwsza, która mi się nasunęła to Elena Gilbert, bo kto nie współczułby biednej Elenie, chociaż raz? Ale biorąc pod uwagę,że jej sobowtóra już tu zamieściłam, to szukałam dalej, aż znalazłam. Uwaga dla niektórych może to być niezły SPOILER, więc jeśli zamierzacie obejrzeć serial "Słodkie Kłamstewka", albo jeszcze nie dotarliście do 6 sezonu to radze nie czytać dalej. Bo dowiedzenie się kim jest "A" popsuje Wam całą zabawę, a ja nie chce być za to odpowiedzialna ;)
Pewnie już się domyśliliście kogo mam na myśli. Macie rację chodzi mi o Cece Drake von Charlotte DiLaurentis (siostrę bliźniaczkę), a w rzeczywistości kuzynkę Ali, która najpierw przez pierwsze lata swojego życia była przebierana za chłopca "Charliego", gdyż tego życzył sobie jej "kochany" tatuś, z czasem wylądowała w szpitalu psychiatrycznym i tak bardzo jej odbiło,że została "A". Myślę,że patrząc z tej perspektywy to przeszła przez większe piekło niż Elena, gdyż była z tym wszystkim zupełnie sama, nie mogła liczyć na wsparcie rodziny, czy przyjaciół.




Ja nominuje:
- me2day
- Agnieche M
- Domi L o
- Er-chan

Pozdrawiam
- Lu-chan :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, jeśli przeczytałeś/aś proszę zostaw po sobie jakiś znak. To nie potrwa długo, a dla mnie jest to dowód na to, że Ktoś tu zagląda :D