piątek, 11 grudnia 2015

Filmiki cz.1 - the best scenes with FairyTail



Nalu <3 br="">




























































Jerza <3 br="">




















Grevia <3 br="">



























Gale <3 br="">























Greylu <3 br="">









Starałam się wybrać same perełki :D. Mam nadzieję, że Wam się spodobają, wybaczcie jeśli niektóre scenki się powtarzają. To właśnie tutaj mam zamiar dodawać sceny które uznam za najlepsze, więc zaglądajcie od czasu do czasu ;)

Pozdrawiam
- Lu-chan :*

2 komentarze:

  1. Machnęłam wszystkie rozdziały za jednym zamachem czekm z niecierpliwością na nalu

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo się cieszę i dziękuje :*
    - Lu-chan

    OdpowiedzUsuń

Hej, jeśli przeczytałeś/aś proszę zostaw po sobie jakiś znak. To nie potrwa długo, a dla mnie jest to dowód na to, że Ktoś tu zagląda :D