piątek, 9 października 2015

Mały bonus ;P

Cześć, dzisiaj taki mały bonusik, Jeśli nie widzieliście jeszcze najnowszego op Fairy Tail to zapraszam do oglądania ;). To taki sposób na umilenie sobie czasu, dopóki nie zamieszczę kolejnego rozdziału. Postaram się coś zamieścić w weekend. 








Moim zdaniem to jest naprawdę najlepszy op od samego początku. Zarówno muzyka, jak i małe urywki tego, co stanie się potem. Nie umknęło także mojej uwadze,że po raz pierwszy ( z tego co kojarzę) jest tak otwarcie pokazane,że Natsu myśli o Lucy, jak i Grey o Juvii. Może wreszcie zaczęło by się coś dziać w tym kierunku? Tak, wiem,że nie prędko się to stanie,a już zwłaszcza Nalu, którzy są ulubieńcami wszystkich, więc założę się,że jeśli w ogóle kiedyś mają być razem to na samym końcu anime/mangi. A szkoda bo chciałabym pooglądać parę słodkich scenek z tym paringiem, czego nie dane mi było zobaczyć w Rave Masterze dopóki nie przeczytałam mangi. Od pierwszego odcinka wiadomo,że Natsu zależy na Lucy, ale jak dla mnie ich relacja bardziej przypominała relacje rodzeństwa, które często się ze sobą kłóci itd. To prawda,że nasz kochany różowowłosy nienawidzi wszystkich,którzy doprowadzą Lucy do płaczu,ale tak samo jest w przypadku Erzy czy też Lisanny. Być może nasz ulubiony zabójca smoków w końcu trochę spoważnienie i zrozumie,że przynajmniej (coś)czuje do Lucy i,że jest to inne uczucie niż to którym obdarzył resztę członków FT. Trzymajmy kciuki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, jeśli przeczytałeś/aś proszę zostaw po sobie jakiś znak. To nie potrwa długo, a dla mnie jest to dowód na to, że Ktoś tu zagląda :D