piątek, 7 kwietnia 2017

Przerwa :/

Witajcie Kochani, chciałam Was powiadomić, iż nie "zobaczymy" się przez jakiś czas, gdyż z powodu nadmiaru obowiązków po prostu nie jestem w stanie pisać oraz zamieszczać na bieżąco, dlatego też zdecydowałam się na zawieszenie bloga, do odwołania. Nie jestem jeszcze pewna do kiedy będzie to trwało do końca maja, a może do wakacji. Oczywiście tak jak powiedziałam wcześniej dokończę te opowiadania, które zaczęłam. Być może uda mi się to zrobić w międzyczasie, a później zamieszczę wszystko na raz lub będę robić to stopniowo, jeszcze nie wiem. Proszę Was o zrozumienie i cierpliwość. Dziękuje wszystkim moim czytelnikom za to, że byliście ze mną. Nie jestem w stanie opisać słowami jak bardzo wdzięczna Wam jestem za to, że komuś spodobały się moje historie.

Uwielbiam Was
- Lu-chan :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, jeśli przeczytałeś/aś proszę zostaw po sobie jakiś znak. To nie potrwa długo, a dla mnie jest to dowód na to, że Ktoś tu zagląda :D