sobota, 14 listopada 2015

Zamówienia-do czytelników

Cześć, pamiętacie jak nie tak dawno powiedziałam Wam,że postaram się napisać parę nowych opowiadań z waszymi ulubionymi shippami? No właśnie, dlatego chciałabym dowiedzieć się,czy macie jakieś konkretne pomysły odnośnie tego. Jakieś prośby? Wolelibyście żeby toczyły się w świecie FT, a może w czasie rzeczywistym? Mają pojawić się nowe postaci,czy lepiej  nie? Co ma być głównym tematem? Miłość, zazdrość,a może przyjaźń? Na odpowiedzi czekam do końca listopada, jeśli mi nie pomożecie to będę musiała sama coś wymyślić, jeśli chodzi o Sasusaku czy też Nalu to nie powinnam mieć większych problemów. Jednak jeśli chodzi o np. Gale to mogę mieć małe problemy,gdyż nigdy nie zastanawiałam się nad tym jak powinien wyglądać ich związek, owszem lubię ich, ale trudno jest mi sobie to wyobrazić, dlatego potrzebuję waszej pomocy, wierze,że razem możemy stworzyć coś naprawdę dobrego ;), Liczę na Was :*.
Pozdrawiam Lu-chan.
Ps. co prawda jako nick jest już zajęty,ale spodobało mi się ostatnio podpisywanie jako postaci z anime,więc od dzisiaj jestem Lu-chan ;).

2 komentarze:

  1. to świetnie,że nie będziesz mieć problemów z Nalu, uwielbiam ten paring. Co do Gale postaram się pomóc,jak coś wymyślę :D.
    życzę wenki

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje :) przyda się
    pozdrawiam
    -Lu-chan :*

    OdpowiedzUsuń

Hej, jeśli przeczytałeś/aś proszę zostaw po sobie jakiś znak. To nie potrwa długo, a dla mnie jest to dowód na to, że Ktoś tu zagląda :D