środa, 15 lipca 2015

Krótkie wprowadzenie ;)

Cześć :) to moja nowa, niedawno założona strona,więc proszę o wyrozumiałość ;-) . Ciekawa jestem,czy w ogóle Ktoś tu kiedyś zajrzy, ale jeśli już się tak zdarzy, to witam Was serdecznie :-) . Jeszcze do końca nie wiem jak będzie wyglądała ta strona, ostatnio przez przypadek znalazłam bloga,którego prowadzi jakaś dziewczyna, przeczytałam parę z Jej opowiadań i bardzo mi się spodobały. Postanowiłam, więc, że sama spróbuje własnych sił.Zawsze lubiłam fantazjować na temat paringów,  mangach i anime, to w różnego rodzaju książkach, filmach, czy też serialach. Zawsze też, lubiłam pisać, a jak mi to wychodzi, przekonamy się sami ;-) . Blog ten mam zamiar prowadzić w formie brudnopisu. Jeżeli chodzi o rozdziały to będę je dodawać, wtedy, gdy najdzie mnie wena,oraz gdy znajdę chwilę czasu. Jak na razie shippery które mi się nasuwają to NaLu i JeRza z Fairy Tail, a także SasuSaku i pewnie wiele innych. Wszystko w zależności od tego, czy zaczną oglądać nowe anime i czy spodoba mi się tam jakaś para. Życzę miłego czytania ;*. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, jeśli przeczytałeś/aś proszę zostaw po sobie jakiś znak. To nie potrwa długo, a dla mnie jest to dowód na to, że Ktoś tu zagląda :D